Tuesday, January 3, 2012

HEY 2012

The beginning of 2012....welcome bebehhhhh...

Alhamdulillah...amat mensyukuri nikmat Allah swt yg sentiasa memberi rezqi pd hamba Nya.Rezqi aku dimulai dengan indah iaitu momen aku bersama mak abah adik2.Alhamdulillah, syukur sekali lagi,diberi peluang di awal tahun ini,kami adik beradik berkumpul dan seterusnya meraikan besdei mak.Aku bakal menjenguk 37 tahun usia ku tahun ini dan yg lain selang 2 tahun kurang dari aku....just imagine dah lama kitorang tak amek gambo sama....dan ini lah kami sekarang....keh keh keh...

Dengan perangai masing2 yg berbeza,cara hidup masing2 yg dah berkeluarga kecuali Acu d bongsu...tapi when it comes to bantu membantu,setakat ni,mereka telah memberi yg termampu dari diri masing2.Rasanya aku tak lupa dema ni kecik2 dulu kalu degil aku tarik jer telinga...wakakakkaa skarang...dah jadi mak orang n bapak org...haaa....lu pikio la sendirikkkkkk wakakakkakkk...

Kami berkumpul dan sempat enjoying our sesi bako2....dgn Cip Bako>>>>Wak Ajis...somi kecintaan Achik Kema...ahaa...ni lah antara yg terakam indah...

Acu jadi AJK Minuman...hehehhe

haaa...ikan bako ada ayam bako ada...

kerang bako pun ada wehhhh

udang bako siap menunggu giliran dibako..

haaaa,,tanpa Cip Bako nie...memang tak jadik la sesi ni....well done Cipppp...

lemak pucuk ubi ngan sup daging...

Lepas tu celebrate besdei Mak.....Sarah telah buat kan oreo cheese cake yg marvelloussss.....

mak n her besdei cake...

huhuhu....oreo cheese cake...home made by Sarah....well done lahhh!!!
Malam plak kitorang membako kolesterol when we laughed out sampai sosak napas dan sakit perut....njoying our time kat Marina Island....




















yahuuuu...thats for the beginning....dan rutin harian pun bermula bila sesi skolah buka balik...even aku alert n notice dgn gelombang dugaan dan cabaran yg akan bertamu tanpa dijemput....insyaallah....aku hanya mohon diberi kekuatan hati dan kekentalan mental utk counter attack semua tu...mari kita lalui 2012 ini!!!!!




No comments:

Post a Comment