Saturday, December 31, 2011

ETS

Yahoooooooooooooooo...finally dapat naik ETS...hehehhe....tercapai hasrat untuk penutup tahun 2011 ni. Dengan penuh bangga nya aku patuk entry ni dalam koc tren ni....hehhehhe....Even line macam semekut...kojap ado kojap ghaib...aku sobaaaa....Moment tu yg penting....keh keh keh...Bangun pagi dengan penuh semangat bertemankan Sarah di anto dek Chenta Hati ku...kat KL Sentral..






Tren ETS terawal ke Ipoh pukul 8 pagi rupanya directly arrive kat Ipoh tak ada berenti2.Yg berenti2 punya start pukul 1045 pagi.Nak tak nak naik jugak and ask Yanti to fetch us kat Ipoh Railway Station.Tiket harga 39 hinggit...and guess what...time aku nak naik ni la system down n dapat la tiket poyo manual ni...



Tepat jam 8 pagi aku dah berada dalam koc tapi di sebabkan system down tadi makanya terpaksa la naik bas macam bas Sabak Bernam tu ha mencari seat yg tidak diduduki....ekekkeke...takper masih tak melemahkan semangat akuuuuu...tapi mengingatkan yg train pagi ni direct terus p Ipoh tak berenti2 aku cool jap since takdo yg nak demand seat dio dowh...

Overall....quite interesting...will travel with Daniel nanti...mesti dia suka...hehehheheh....

No comments:

Post a Comment