Thursday, September 27, 2012

SUKA

Kebelakangan ni aku terperasan tiap kali beberapa perkara ni terpandang dek mata...ia membolehkan muka aku yg mencuka tetiba manis macam maduuuu...uwahhhhh....ape ke mender nyer gamak nyer tu....

Paling buat aku tersengeh sekojap...ninnn diaaa...
maklum laaa...The Voice 3 la ni tgh duk Blind Audition...suka nengok reality show yg satu nih....dannnn suka tengok mamat nih....ya....im just SUKA....hehehhehhe...

Lepaih tu bila tengok Horatio Caine kat CSI Miami....bukan suka kat H tu tapi aku suka kat H jugak HUMMER dia....hehehhehe
Berangan makan buah berangan la aku ntah bila dapat naik keta nih....duk tengok makin banyak dah kat jalanraya....geremmmm jerr...bayang kan aku dapat naikkk dan drive...perghhhh tolonggggg jgn gerak aku dari mimpi ini wakakakakkakakaka.....

Aku SUKA ni juger...antara pelem Melayu yg buleh layan....hehehhe
Remy Ishak yg gorgeous...berkarisma...and most perfect aku suka kata2 yg terucap dalam pelem nih...indah...hehehhe bayangkan kalau lah manosia mcm BUDI wujud....perghhh...pehtu tercipta untuk aku lak tu....waaaaaaaaaaaaaaaa.....

http://www.youtube.com/watch?v=1BVSYfNCcv0&feature=watch_response_rev ni plak lagu peberet terSUKA aku skarang nih....keh keh keh...umur aku makin tambah tiap tahun tapik aku duk rasa aku mcm tu jer prangai n kesukaan....lagu2 urban gitu wakakkaka....lately ni bebudak indie ni lirik dia sedap2...macam kena jer dgn life gitu keh keh keh  kununnnnn....

"aku ingin menjadi pembuka....hatimu yg sekian lamanya....terkunci kerna selalu terluka....." antara bait2 lirik yg menarik hati aku nih....kengkadang kalu terjiwang...layan lagu nih...banyak memori yg terkenang ....hehhehe...

Ni plak drama Korea aku tengah duk SUKA...aduyaiii...aku ni susah nak nengok drama berantai2 nih...tapi dah sangkut mata kat drama ni nak buek camno...pukui 5 kat TV2 tetiap ari...kalu ari rabu dapat la nengok separuh sobab eyyy ngambek kidz dari KOKO...aduyaiii....

bilo rosah ati...bilo sodih monyinggah...ni lah pengubek nyer...ekekkekkeke....
ghaso nyer yg nikmat...perghhhh menyontap pergi segalo gundah ati aku ni ha saat coklat nyer cayor di dalam molot aduuuuuuuyaiiiii.....meghabannnnn keh keh keh....dan juger stok yg kalu buleh selalu nak ader dlm simpanan aku adelah mender nih.....coklat Hersye's peberet aku nih...
nikmat nyer tak terhingga...aku suuuuuuuuuuuka coklat especially dark choc since muda2 dulu...di samping aku terpecaya bahawa waktu aku study dulu sambil2 tu aku makan coklat ni mampu meransang otak dengan memantapkan ingatan aku terhadap study aku tu...kononnn nyer la....tapik maybe otak aku memang baguih pun wakakakakakkakakka.......
coklat berharga rm2.80 ni memang dipercayai dapat melegakan sodih aku...hulur2 la cekelat ni nescaya sonyum la balik ahaaaa....

Dannnnnnnnnnnnnnn paling aku suka dalam donia ni adalah...nyembang dengan  buah ati aku sowang nihhhhh lerrrrrrrrrrrrrr.....


dari dia duk wujud dalam idup aku nih....dari dalam rahim aku sampai laaaaaaaaaaaaaa ni aku SUKA nyembang dengan mamat nih....we talk about everyhing that we wanna talk about....kadang sakitttt ati dgn mamat nih tapi lebih banyak yg membahagiakan...huhuhuhu.....I LUV U BEBEH....

dannnn SUKA tak pernah ada noktah nya...sampai lah nafas terhenti....SUKA tak kekal lama kan....hehheh...tapi sesuatu yg aku SUKA selalunya masih menjadi keSUKAan aku hingga kini......

No comments:

Post a Comment