Monday, October 10, 2011

MENGAMUK.....hehehhe..

Haaaa.....amacam tajuk entry gua......ganaih tak....hehehhehe....ganaih la sangat.....nak jadik cerita hari ni penat giler...kojer tak habih2...mendobi kain semalam tuuuuuuuuuuuu dia tak hengat.....seawal pagi bangun mengadap ank2 dan kojer rumah....bawak mai ke petang depa duk buat perangai...makanya gunung berapi yg tunggu masa nak meletop memang tak boleh ditahan2 dah.....apa lagikkkkk....kebabooommm bammmbommmm ler jawabnyer.....macam popcorn kat GSC Movies CS ler makanya ayat2 mantap kluar dari mulut aku nih (ayat2 mantap aku tak ada kena mengena dengan mencarut atau maki hamun...sebab aku tak diajo mengeluarkan kata2 carutan dan makian...)....dema buleh buat dekkk jer...satu demi satu dah ghoper Zappy dlm Upin Ipin jer lagaknyer mengkomer yer....tak gheti2 nak bergerak...dengan bertolo2 nyer...dgn meledak2 nyer komer....aku pun apa lagikkkk.....siap pakai jeans n tudung amek kunci keta ngan handbag terus masuk keta....wakakkakaka yg si daniel dah meraung ampunkan annnn maaaaa....oooo baru ko nak mintak ampun yer tadi ko meraban ko tak hingat...yg si kakak dlm ego3 taper mintak mahap le jugak....aaaaaaaaaaaaaaahhh hipokrit la komer....mintak mahap konon tak sampai setengah jam kang mula la komer meraban balik.....
aku start keta n aku ronda n aku berenti tepi padang...tarik napas panjang2....sambil istighfar....ya allah...betapa stress nya aku mengadap budak2 ni....Engkau je la ya maha memahami....

Anak2 mama....pernah ke komer endah lena ke tidak tido mama selena komer...malam2?pernah ke komer endah batuk pening dan lenguh2 mama mengadap kojer rumah yg tak habeh2 yg sikit pun komer tak kisah nak tolong ke tak sampai mama mengamuk baghu komer mencapah buat kojer?Malam mama diisi dgn kerisauan nengok komer nak exam tak lama lagik tp komer buat tak endah je...ater mama nak exam ke komer nak exam???Maunyer mama tak hangen taufan Mary ka apa ka?????

Makanya setelah 20 min aku patah balik ke ghomah dan masuk dgn selambanya...sorang tgh solat sorang tgh ngaji...haaa...boleh pun komer....kalu tak asyikkkkkkkkkkkk la mama nak ingatkan komer....aku solat dan layan citer Sofiyya kat tv3...maka ngadap la si daniel lagak memanda menteri mengadap Permaisuri....adoyaiiii nak gelak pun ada....makanya bermula lah sebuah bangsawan dahulukala...dengan meraung menangis mintak mahap nyer macam esok tak ada dah....aku buat derrrrkkkk jer....membatukan diri....dlm hati punya la ghaser nak pecah dada ketawa.....tapiiiiii...lama2 ghaser sebak plak.....adoyaiiii....ank2 ku tau ke komer betapa kasih dan sayang nya pd komer....sampai diri mama sendiri pun mama terlupa nak update semata2 komer lengkap segalanya melalui hari2 komer....andai panjang umur komer,ghaser la komer bila ada anak nanti...haaaa....baghu komer paham apa yg mama rasa tau.....

Setelah melayan bangsawan poyo dan sembah mahap diterima....Jommmmm kita Mc D....waaaa mama tak larat masak derrr.....letih giler......sambil bawak workbook masing2 dan aku layan netbuk comel aku nih....
Perut pun kenyang...hati pun dah tenang...(ntah berapa lama boleh tahan la ini bertenang.....) maka jap lagik balik ghumah solat isya' dan kebummmmmm hempaskan diri di atas tilam masing2 k.....

Hhhhmmmm kidzzzzzzzz.....wish both of u the best in your exam...

No comments:

Post a Comment