Saturday, January 1, 2011

2011.....here i comeeeee......

Alhamdulillah...2010 ku tinggalkan dengan bermacam2 perkara...peristiwa...situasi...dan gelak tawa duka yang sememangnya bercampur2 hingga menjadikannnya karya abstrak yang sukar dimengertikan andai dipindah ke kanvas.Dengan pelbagai warna yang melatari tiap yg berlaku dlm 2010....i cherished the moment....a lot...

Melangkah ke 2011...semoga keindahan dan warna warni ini berkekalan...im the one who run my own life with petunjuk from ALLAH SWT..believes in whatever Allah swt dah dan akan tetapkan...wil never regret...wil be redha at all time after usaha n doa.

Aku mahu hidup dalam cinta dan kasih sayang manusia2 yg penting di sekeliling aku....dan aku percaya cinta dan kasih sayang aku utk mereka akan aku perkukuhkan waima yang sedia ada ini memang terpahat kukuh dan takkan  rapuh...

No comments:

Post a Comment