Wednesday, January 5, 2011

Apex KFCM d Keeper

Usai Piala Suzuki AFF...individu yang seorang ini masih menjadi bualan di mana2 sahaja...baik di media...di kalangan tua muda...waima anak2 aku pun pantang terlihat kelibatnya di kaca tv atau suratkhabar, bulat sinar mata mereka menghayati manusia bernama Khairul Fahmi Che Mat ni.

Sebelum ini tiap kali ada soccer event...tak pernah aku ambil 'pot'....terjerit2 lah depa kat depan tv...lansung tak bagi kesan pada aku.Tapi fenomena "apex" nan sorang ni memang macam magnet bila dia mampu membuat kan aku berteleku depan skrin tv almost 2 hour just to focus on his appearence.Ku tinggalkan FB,blog dan semua sekali selama 2 jam tersebut.Manusia ini memang ada daya penarik yang mantap.Aku paling suka the way he hold the ball once dia dapat tangkap bola tu...dipeluknya bola tu erat2 dan jatuhkan diri dengan bola yang selamat dalam dakapannya...I wish my Chenta Hati mendakap aku dalam keadaan tu...wakakakkakakaka karatzzzzzzz plak....jejariruncing blog by buah hati Apex memang the untungsssss lady lah!!!!!....semoga berkekalan elia n apex...

Membaca kosmo hari ini...menambahkan lagi info tentang anak muda ini.Ternyata,tak kira siapa pon, sekiranya kita berusaha dan yakin akan usaha kita juga sentiasa berdoa dan bertawakal...insyaallah hasilnya akan kita tuai.cepat atau lambat itu adalah ketentuan Yang Maha Kuasa....Dia lebih tahu apa yang baik untuk kita.

Harapan aku semoga Apex tak lupa daratan...anggap lah ini satu dugaan tapi enjoy the moment.Sentiasa mantapkan diri dan kekalkan prestasi...kembalikan semula kegemilangan bolasepak Malaysia...memang tak dinafikan...Keeper nan satu inilah yang mengembalikan penggemar bola sepak yang seperti aku ni...yg memang dah lama beno kutinggalkan info2 berkaitan bola sepak yang satu ketika dulu...poster tim bolasepak negara memang tertampal kat dinding bilik aku...hehehheheh....jiwanggggg.

HARIMAU MALAYA...AUMMMMMMM (sila mengaum dengan ganasssssssssssssssssssssss)

No comments:

Post a Comment