Wednesday, November 16, 2011

Senyum utk Daniel...

Sepanjang berjalan menuju ke kereta...aku senyum...tak sedar ada airmata yg keluar....Alhamdulillah....di samping dapat wang RM 100 kat skolah tadi...aku dikhabarkan yg Farhan dapat Anugerah Kecemerlangan.Ada 2 anugerah yg akan dia ambil hari Jumaat nanti....waduhhhh....terimbas aku jaman aku sekolah rendah dulu...tiap2 tahun naik pentas...amek hadiah cemerlang...huhuhuhu....di hati aku...tiada merak atas kejayaan Farhan...tapi secara personal...im proud of u son...!!!Sesungguhnya pilihan dlm hidup mama untuk menjaga kamu sepenuh masa dan melepaskan jawatan yg lumayan dari segi ringgitnya....berbaloi buat mama....!!!!I LUV U sonnnnnn!!!!thanx for making my day...aku hepi giler hari nih...!!!!

Mama harap kamu akan buat yg lebih baik pada masa akan datang dan mengekalkan sebuah kecemerlangan bukan mudah,Nak....makanya andai kamu mahu berjaya...kuatkan semangat kamu...dan apa yg kamu perolehi ini bukan utk mama tapi utk masa depan kamu juga...mama tumpang happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!

Mama tak sabo nak tunggu Jumaat ni...waaa....mama shud dress up lah...keh keh keh....


No comments:

Post a Comment