Monday, March 26, 2012

Kronologi Kebengkekan

Kekangan pemikiran membuatkan patukan berkurangan...wo wo woooooo....kreativiti...datanglah mendekati... Keh keh keh...kestabilan emosi menyempitkan ruang kreatif dan daya imaginasi huhuhuhu...kembalilah semangat jiwa....usah melara...tak tentu arah....kelak makin parah....menyesal pasrah....

Ceiiiszzzz apo yg ekau meghepek ni labuuuuuuuuuuuu......banyak yang cuba untuk aku start patuk2 tapi ado yo ponghalang yg menggangu gugat menyokat.....aiiiiieeee agak kalau aku bolasah kusontap mau yo tertiarap!!!!

Tando2 menopos macam nak menyapo...uishhhh...oh iyo ko???bersedio ??? sapo?? aku...??dio...???demo...??arrghhhhhh...mantaplah iman!!!apo yg datang tak makan samannnn!!!kuek lah jiwo...sekuek sendawo...buuurrpppp!!!Alhamdulillah...ekekkekkekkeke...

Letih marah2.Habeh tenago.Ghosak jiwo...sakit dado.Entah bilo tak tau...merudum bona kegagahan mental. Apo sobab ehhh...mudah bona dighasuk kelampauan...menyetan menjalar ke selughuh tubuh.

Manusia keliling menyosakkan akal.Peghangai bangang buek den bongang!!Apo dah takdo kojo lain ko menyakitkan hati oghang yoooo!!!Punyo la panjang akal Tuhan boghi yang sajo2 malaih malah memendekkan akal dongan sengajo tu buek apo???Bonci bona aku dongan kemengado2an samo ado yg dibuek2 atau disengajokan maupun yg asli konon...ceiiiisszzz!!!!

Kato Johan Raja Lawak...biar buruk rupo...jangan buruk siku...
Kato aku lak.....biar mati pucuk jangan mati akal...wakkakakakkkaa...

Ahhhh...maafkan keterlanjuran
Ampunkan kebiadapan...
Luahan raso tak menuding sesapo...
lebih kepado muhasabah diri sendiri...

Bilo aku nak bebassssss...bebasss...bebasssss....JOZANNNN....memang klassss...


Lets kick them Po.....



No comments:

Post a Comment