Wednesday, April 17, 2013

Anugerah Terindah...Amanah Terhebat

Dah 2 hari Daniel grounded TV...sebab tak hapal sifir...haaaa dah lama aku bg warning kat dia...dia ingat aku main2 yer....skali mama fulfil the warning ok.....amek kawwwww wakakakkakakaa....oleh sebab dia konon nya dah hafal sifir sikit...buat latih tubi sikit...mula la dia mundar mandir ngabih kan masa nunggu pukul 10 baghu buleh amek port tidoq dia kat hall ni....lepas tu aku tgk dia turun kat dapo....lamaaa....aku ingat dia lepak buat milo ke aper ke....aku pun bio kan aje ler....

"ma...aan dah siap kemas dapo dah..."

"ye ke...tq nak..."

 sambil aku meneruskan keroje aku meng update page aku ni....dia naik atas balik sebab lagi 30 min nak pukui 10...tiba2 aku rasa dahaga..turun bawah kat dapo........ WOWWWWW....kemas n bersih nya dapoooorrrrrr!!!!Paan kemassss???????perghhhhh....aku terus p kat bilik dia...n congrat dia...n thanx dia... speechless sebab alhamdulillah....setingkat lagi pelajaran yg dia adapt dlm idup dia...so, he gets his reward....

"wehhhh come la turunnn bola ni Selangor vs JDT la...."

aper lagikkkk lajuuuu jerrr...ekekkekekke.....

Sayang mama, Daniel Farhan...betapa mama rasa sebak dan bahagia dgn sikap kamu...biar pun ada masa2 nya kepoyoan kamu menguji mama...hehhehehe.dari kamu dalam perut lagi kamu tak pernah menyusahkan mama...mama bersyukur punya kamu dalam idup mama...kamu anugerah dah amanah buat mama.Kamu mungkin tak hebat macam anak org lain...A berderet2 dlm exam...tapi mama bangga kamu ada sikap yg baik.prihatin...bila mama batuk,kamu lah yg amek kan air utk mama.kamu lah yg gosok dada mama dan blakang mama.kamu lah yg bantu mama dlm tiap kerja rumah dari membasuh baju membasuh pinggan mengemas rumah vakum rumah angkat kain....subhanallah...anak sekecil kamu boleh bantu mama...bukan setakat sekarang tapi dari kamu kecik2 dulu lagi mama dah ajar kan....

terima kasih nak...atas tiap sikap baik kamu....maaf kan mama jika mama tegas dan garang atas tiap sikap kamu yg tak betul...mama mau didik kamu jd lelaki yg soleh....maaf kan mama andai mama tak mampu fulfil permintaan kamu setiap waktu dan mama selalu jawap..."nanti kamu dah kojer kamu beli sendiri.." memang kebanyakan nya permintaan kamu tu tak mampu mama penuhi dan ada sebahagiannya mama nak kamu berusaha utk memilikinya sendiri.....dan ada juga yg semampu yg boleh mama akan penuhi dan kerana itulah lambat mama bagi pada kamu...

Mama tahu kamu hebat...hebat macam mama kan...hehehhehe....mama sayang dan kasih kan kamu...tak ada perkara terindah dalam idup mama...hanya lah kamu!




No comments:

Post a Comment