Sunday, April 7, 2013

VOGUE BREKPES....kelesssss....



Petang nan syahdu ni lantas aku teringat brekpes date dgn sobat2 ku pagi tadi...there u r....foto tu ada jiwa di dalam nya...look how hepi we were...when we met each other...visit each other...lama rupa nya masa dah berlalu....since form 2 in ACS...uoq kita 14 tahun masa tu yek...la niiii....wehhhh komer dah 38 takkk...aku belummmm wakakkakakakka...weiiiiiii 24 yrs dah weiiiii...semoga 24 thun akan datang we will still posing as sweet as like this tau....even dah wrinkle here n there ekekkekekke...

thanx to Jan...selalu plan n make it happened....tabik springgg kat Nita...will be guarded alwizzzzzzzz by her doterzzzz dan tak luper dgn kuey2 nyer yg sedappp...tq reen...sudi terima visit kitorang...dan aku akan terus visit ko tiap kali ko beranak nanti tau wakakakakkakakka

kita ada life masing2...menjalani rutin hidup masing2...dgn pembawakan masing2...kurang lebih diri kita masing2...terima lah kita sebagai kawan dengan seada nya dan RESPECT to each other paaaaaaaaaaaaling penting...semoga kita akan terus berpeluang visit n gather2 sampai bila2...selagi hayat kita ada...

weyyyyyyyyy aku tau umah aku jauh...jangan serik walo komer sesat barat dibawak GPS komer....sila mai ghumah aku...kalo komer ikut jalan yg benarrrrr...insyaallah...sampey ler dgn tak sosat nyer....ekekkekeke.

well...Jan...thanx for the IKEA'ssssss glass vase...santekkkk...aku sayaaaaaaaaaaaanggg vase tu...aku sayang ko juger....know what...ko a gud listener of mine...hehhehe...aku sayang korang sumerrrrrrrrrrrr...

Reen...tahniah atas kelahiran hero sorang lagik...hehhee...Nita...kuatkan smangat ko dgn heroin2 ko tau keh keh keh......

Fren foreva yawwwwwwwwww...


No comments:

Post a Comment