Monday, October 7, 2013

Sukan Tahunan 2013 SKJB (1)

Aku alert dgn sukan tahunan Paan ni tapi bila satu hari dpt surat dr PIBG lantik jd Pegawai Teknikal Padang perghhhhhh ekekkeke ghaser kelakao pon ader ajer iyer nyer...aku mana pegang jawatan2 pegawai dah....since aku berenti asko sebagai Pegawai Asko hehhehe la ni aku Manager dah....up sikit darik Pegawai....wakkakakakka Manager of The House wehhhhhhh....memang tahap dan taraf tinggi tau.... bukan calang2 manosia buleh jadik Manager of The House nih.

Maka berbekal kan T-Shirt Unit KOKO dan Sukan SKJB (1) berwarna biru...dgn semangat menjadik Pegawai Teknikal Padang tanpa belah bahagi, berangkat lah aku pagi tadi ke padang...hehhehe tgk bebudak datang hari Ahad dgn semangat.Ya....its Sunday.And SKJB (1) had their Sukan Tahunan on Sunday....so whatttt???wakakkakkakkak sampai aku lupa hari ni hari Ahad dek separuh hari ku di padang.

Paan masuk acara persembahan....tadaaaa....he n akmal lead their frenzzzz dlm acara silat sukan...lagu M Nasir tu Mantera Semerah Padi...

Paan n Akmal...best pren dia nih..





Then he managed to get third place in 100m...adehhh kecut peroutttt aku nengok dia larik....dgn padang berlopak berayo disebabkan ujan lebat pagi tu....terkluor gak la sore semangat aku jerit "danielllll Goooo daniellllll goooooo...."...sengih la dpt gak medal ekekkekkeke...Lepas tu gantikan tempat member dia masuk 200m relay.aku ghiso gak takut dia semput tapik control macho la mama nya...dlm hati doa byk2...perghhhh got 2nd place with his team....waaa naik podium lagikkk.....well done sonnnnn....




Well.....enjoy juga dgn bebudak semua ari ni....terutama acara tarik tali depa ....semangat giler.... alhamdulillah Paan pun hepi nampaknya....tapik dia punya koma tidoqqqq.....tak hengattt wakkakaka

Insyaallah tahun depan coba lagik tambah medal wokkayyyyyyyyyyyyyy


No comments:

Post a Comment