Sunday, October 20, 2013

WISHLIST

Arrrgghhhh....hari ini memang mencabar...Dengan pelbagai perasaan coba2 mahu mengganggu gugat ketenangan dan kestabilan...dengan attitude poyo manosia...dgn attitude aku lagik kah kah kah adehhhh... terkumat-kamit molot aku berbagai2 zikir supaya jiwa aku kental dan tak terobek dicerobohi mender bukan2..

Tetiba aku nak listdown WISHLIST...ya aku tau nak fulfil sumer ni memang dirik aku sendirik la kan....dgn usaha dan doa....hehhehe apa nak diharap kan org...kalo ada org nak fulfil the wishlist tu rezqi....hehheh...

1. Nak p Mekah - umrah ka Haji ka...

2. Canon Camera...paling kokap pon yg macam Yuna...kerana dalam setiap gambar ada cerita hehhehe..

3.Asus Tablet....hmmmm bukan gila gajet tapik kemudahan aku utk carik duit hehhe tanpa gajet canggih cemaner aku nak mantapkan usaha yg tengah aku pulun nih....

4. VAIO lappy....perghhhh kalo berangan memang  tak hengat wakakkakkakkaka...

5. Nak p Switzerland.ni memang dari aku djh 5 aku punya dream country....

6. Nak rumah comel....mcm cottage kat obersea tu je....aku tak pernah mimpi n ngidam umah beso....sebab aku malaih nyapu wakakkakakkakak

7. Nak mekap Kancil aku.....kih kih kih...kasik berkilat...spot rim cun...dalam kasik cool sampai buleh tido....hehehheh...

Ceiiiiiszzzzzzzzzzzzzzzzzzz meraban di petang2 wiken yg boring nih mula lah bagai2 mender tak beghaper bijak dok terpikio kan.....sudahhhhhhhh Masitah Md Arsat....moh maska nasik goren....

No comments:

Post a Comment