Tuesday, October 1, 2013

Sebuah Keharmonian vs Sebuah Kepedapan

Nak kata datang bulan...idak....baghu jer lepaih kitaran nya...hehhehe....nak kata nak menopos...mungkin juga...ater umo pon dah nak nginjak ke 4 series gitu ekekkekkekek....hadoihhhhhhh ntah apa yg kaco pikiran ni ntah....bio badan penat jgn otak penat.buleh tak subur sperm dibuat nyer wehhhhh wakakkakakka (utk lelaki2 diluor sana ler...iku kajian dema....)

Aku poyo 2 ke 3 hari ni....rasa macam sesak napas...pedapppppp....dengan sekitaran ada...dgn manosia sekeliling pon ada.Salah ke aku pedappp???hehehhe bio aku buleh bersuara tentang kepedapan ini...aku memilih utk diam dan mendam.Kenapa?Demi sebuah keharmonian....hehhhe this word lately alwiz came across my mind....SEBUAH KEHARMONIAN....ya...kerana mahu mengekalkan keharmonian,kepedapan ini mesti aku jeruk...nak sedap jeruk kena buat dgn ayo masak,gula putih n garam sikit....hehehehe. Kerana pengekalan sebuah keharmonian kepedapan ini wajar aku rendam jauhhhhhh dalam lubuk ati meski kepedapan ini bagai punya mulut sebesar Ning Baizura bersoprano memanggil2 aku supaya disuarakan kepedapan.Wakakakkakakakkak....sedap juga tara ku baca ritma2 sebuah kepedapan.

Aku berhak untuk pedap bukan kerana aku PERFECT yer....bukan juga sebab aku ni hebat...aku pedap sebab aku ni manosia macam hangpa juga la!!!!Ada rasa marah,PEDAP,bosan dan bla bla bla... bila terpikio balik elok juga kepedapan ini tidak disuarakan...bukan kerana takut atau risau....disamping mengekalkan sebuah keharmonian...kepedapan ini memerlukan aku memegang sebuah KESABARAN yg mana Dia amat mengetahui kelemahan ketara aku adalah KURANG SABAQ.Maka dapat lah aku sebuah kepedapan untuk mengimbangi kesabaran...

Wahai manosia2 yg aku PEDAPPPPPPP.....waaarrghhhhhhhhhhhhhhhhh...ater idak ke komer ad ruang sekelumit utk mikio akan aku????Adakah komer jer yg idup di donoa ni???aper aku ni minion ke??? Kih kih kih.....Masitah Md Arsat...pegang Rukunegara ke 5 ya...Kesopanan dan Kesusilaan....hehhehhehe....

No comments:

Post a Comment