Saturday, February 15, 2014

L.O.V.E 14/02/14

Valentine's Day....

whats up with that day anyway...
as what im concern...sejak taun 1994 will never fail to wish skot comey aku Rosmazia Mustapha since that date will always relevant to her...its her birthdate anyway hehhehhe...hepi besdei Ros wakkkkk...luv u foreva...fren skot foreva...hehhehhe...

other than that...aku duk kenai what they 've been call this date "Valentine's Day" masa secondary dulu kat SM Methodist ACS...
ramai dapat kad n bunga dan certain persatuan amek kesempatan juai utk kutip tabung depa...waktu rehat...love song been played perghhhh...keh keh keh sapa ghamai peminat can be seen dgn bunga2 n coklat yg banyak kat tangan depa la....aku???aku dpt gak...kih kih kih...kengkawan baik bagi...tuuu diaa...

bila makin dewasa dah keje...stilll tak pernah pun ada yg bg...menunjukkan betapa aku ni memang takder peminat wakakakkakakak....takpa la...

as far as im concern...bersama2 meriah kan tarikh ni tak lansung menjejaskan akidah aku bio pon idak ler mantap beno iman aku ni...alhamdulillah masih stabil mikio baik buruk satu2 perkara n if i still doing wrong...sendirik mau hengat...aku kena la tanggung sendirik...tapi sepanjang umo aku 38 taun ni idak ler peronah aku beria bebenor nyambutnya ....mungkin sebab tak ad saper nak meraikan dgn aku kot hehheheh.. well....never mind then...

love...to be luved...being in luv...makes me alive everyday...hehheh


No comments:

Post a Comment