Saturday, February 15, 2014

TENGKU ADAM VS ABANG JEBAT



Akhirnya...terlerai ending series kat Tv3...which i watched accidentaly....kah kah kah...that ARIANA ROSE memang mengatasi series2 yg lain...actually bukan sebab heroin dia tapi hero dia...Tengku Adam Kamil dilakonkan oleh Keith Foo...ntah taun bila ntah tetiba boleh plak aku minat dgn lakonan dia...keh keh keh...
series ni adapted dari novel The Wedding Breaker...ingatkan novel international ghoper nyer karya kreatif seorang penulis Evelyn Rose nama kreatif nya...not bad...hehheheh...

dannnn satu lagi series di Mustika HD Bukan Kerana Aku Tak Cinta...adapted from the  novel juga...its not about the book...its about the hero...Sharnaaz Ahmad who played as Jebat Foo...perghhh not to mention the cute heroin dia...Nelydia Senrose...punyer la match n stick to each other..keh keh keh...punya la jiwang layan drama nih...spi time jer mula la satu family boleh tgu dpn tv wakakakakkakak...



dannn aku dah terlayan beberapa novel jiwang yg dah lama aku tinggalkan...kembali membaca karya Evelyn Rose 13 Jam dlm A380...membuat kan aku kembali ke jaman memuda ku dolu...ekekkekke...sendirian di rumah seusai kojer2 hauskeeping ku...ahaa...tu dia...sat2 aku duduk sat2 kang aku terbaring...ssambil ketawa...serius....senyummmm simpul...waaa...im inside the book....wakakkakaka...wellllll done lah penulis ni!!!...

idup ni macam novel....novel ni macam idup...mungkin secara kebetulan atau realiti....banyak juga fantasi....

No comments:

Post a Comment