Saturday, February 14, 2015

MEMATUK KEMBALI....Yeeeeeehaaaa!!!!

Salam belated 2015....kihkihkih...dah tengah bulan Febuari dah...baru berpeluang semula mematuk-matuk. Selepas berbulan2 masuk ICU lappy ASUS kesayangan aku ni....alhamdulillah kembali berbakti..... yeeeeehaaa!!!!!

Untuk permulaan.....warghhhhh banyak betul menunggu2 dipatuk keluar dari minda aku yang dah sesak ni tapi hahahah...adehhhh tk tau mana dulu nak didahulu.... dek terlampau banyak peristiwa...ketika... moment... sepanjang ASUS ku di ICU...

Aha.... Daniel Farhan...manjakani aku dah makin handsome... ni diaaa.....tadaaa... masih seorang Pengawas sekolah...since darjah 4...alhamdulillah.... tahun baru ni nampak lebih segar dan sihat... semoga kekal sihat fizikal dan mental menuju persediaan menduduki UPSR nya... hehhe perangai pun dah makin ada poyo sikit... tapi kepoyoannya ku caras sebelum merebak menjadi virus poyo melampau.... ya lah...budak tengah membesar...being influenced by sekeliling... memang kena monitor...ya... aku memang terkadan over protective.... well a mother will always be a mother!!


life was upside down...hahahha...banyak yang sedih...banyak juga yang happy... alhamdulillah sedih atau happy syukur....itu lah perjalanan yang ditetapkan.... rezeqi Allah yang bagi....

Well the big 40 lagi 5 bulan lebih kurang.... semoga Allah panjang kan usia ku...dilapangkan rezeqiku...kesihatanku....masaku....supaya aku dapat berbakti pada semua yang aku sayangi... juga merealisasi kan impian aku untuk berbuat kebajikan...alhamdulillah usaha kecil akan jadi besar satu hari nanti.

2 comments:

  1. Ameenn...moga Allah permudahkan untuk kamu Yong. Welcome back :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh yeeehaaa...alhamdulillah...bersengkang mata awok membaca blog mengkomer Telipuk Kuala wehhhh.....seghonok!!

      Delete