Monday, February 23, 2015

Tahun Baru Cina yang Marvellosa

Wowwww.....Alhamdulillah....berakhir cuti Tahun Baru Cina...mengalahkan kaum Cina beraya aku ghaser... hehhehe...

Semalam yang fuhhhhh....diberi kemudahan dan kelapangan perjalanan ngantor anak dara balik ke hostel di Bagan Datoh...sesampai hampir Sabak Bernam udah tersenggut2 dah traffic....arggghhhh pusing kiri masuk Sepintas....straighttttttttt je jalan bio pon udah ghoper naik kuda je ghasernyer....makin teruk jalan raya kat situ tapi sekurang2 nya aku tak membontoti sesiapa...itu memang jalan alternatif kalau sedari awal aku tahu jalan jam ikut Kuala Selangor......pemandangan cantik sepanjang jalan...tapi semalam tak sempat menikmati sebab concentrate driving....Farhan baekkkk punya berdengkur tak sedo diri membiarkan mama terkontang kanting drebing.....ceiszzzzz....

Sepintas ke Tanjung Malim smooth....terus menuju ke susur masuk PLUS Hiway....kereta banyak but still ok...terus susur keluar Guthrie....dan SKVE dan Kajang Perdana....alhamdulillah....

Cuti kali ini di samping berpeluang menghabiskan masa dgn mak abah dan adik2 dan ank2 sodara sempat juga joint reunion ACS92 di Hotel Ritz Manjung...hahahhah tak peronah aku terjoint alhamdulillah tq to Jan... yang sudi inform n invite me to joint...bayang kan 23 tahun lepas sama2 satu kelas...satu sekolah.... jumpa balik...ada yang fizikal berubah ada yang perangai tak berubah...ada yang tak berubah... Azri and Natul...still looks like those days...



Bersama famili....hahahha masak dengan seronoknya...enjoying food together...menyakat anak2... perghh banyak oooooo aktibiti sampai kepenatan aku malam2...





Insyaallah semoga Allah lapangkan kesihatan dan masa juga rezqi untuk aku bersama mereka lagi nanti...

1 comment: