Sunday, February 3, 2013

Kanchel ku sayang...



Warghhhhhhhhhh....bila Kancil kesayangan aku sakit aku pun merasa sakit nya...adehhhhhh.....ksian nengok nya...dialah teman kala aku berduka dia lah teman saat aku gembira..ayo mata gelak tawa...dia lah yg selalu jadi saksi nya...sentimentol betui aku dgn Kancil kesayangan aku nih...bio ler offer aku dgn keta beso mana pun....dia tetap menjadik pojaaan ati ku....Dannnn banyak suka duka yg dilalui oleh Aku,Kanchel dan Daniel Farhan menjadi saksinyer....


takper...sabo Kancil ku...akan ku usahakan supaya ko akan sehat seperti sediakala meski aku tau ko pun macam aku...udah macam2 sakitnya sementelah umo pun makin meningkat kan...kan...kan....tapi berkhidmat dan setialah pada aku spi akhir hayat ko,Kancil...juga akhir hayat aku....adehhh touching betui la...

adehhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

No comments:

Post a Comment