Monday, February 4, 2013

While You Were Sleeping - tatkala memori terpanggil..sentimentolllll..



Nyambil2 ngemas mendobi...nyambil2 juger tekan remote astro..perghhhhhh...citer nih!!!!Guess whattttt...citer nihhhh...last aku nengok masa aku duk lepak2 kat bilik aku kat officers mess 1 div,kuching dulu...punyer ler lama...aku beli cd citer ni kat Pasar Minggu Satok...cetak rompakzzzz tapi clearrrr gitu... Touching citer nih...jiwang...dan sampai aku berangan kalu lah aku ad peluang cenggini...kah kah kah...but its just a story....tapi moral nya...buat baik...mesti dibalas baik juger...memberi perasaan yg baik...akan dibalas dengan perasaan yg baik juger...

masa tu aku rasa Sandra Bullock yg jadik Lucy tu macam aku...(bukan ler dari segi rupa paras...jauh beno bezanya...)sama macam aku sebab aku bersendirian di Kuching tak ada sedara mara..hanya ada brothers2 kat mess yg jaga aku dan tempat aku share macam2...dan aku minat kat org tapi org tak minat kat aku...dia tak tau pun...wakakkakaka...cuma ending citer ni tak hepi macam citer aku...welllllll.....hehhehhe

Hehehhehe aku memang sentimental....ekekkekeke....

No comments:

Post a Comment