Monday, June 13, 2011

Hazama Cinta Teragung MP3


.....kutakkan bisa menjd lebih dr apa yg terdaya namun ku tetap berjanji akn masih mencoba untuk memujuk hatimu mencintai aku kerna semua yg ada hanyalah untuk mu....
maafkan aku sekiranya tak termampu untuk mencurahkan semua isi hatiku....

huhuhuhu...hazama ku....ekekkekekke....
lagu ni memang sedap ni...Juara Lagu taun depan lah ko Hazama....

melihat klip video...lagu ni subjektip utk yg mendengar...bg aku...lagu ni utk mak abah...kalu mampu aku beri lagu ni dan difahami mereka....tapi memang anganan aku je lah...mana lah mak abah dengo lagu Hazama ni...hehhehe...

juga utk adik2 yg tak putus kasih sayang aku sampai bila buat mereka....
komer la cinta teragung aku...
ahakssss jiwanggggg ceiiisszzzzzzzzzzzzz...

No comments:

Post a Comment