Wednesday, June 8, 2011

MOH COTI-COTI










Minggu ni banyak perasaan dan situasi yg aku lalui...hasilnya...hati makin kuat dan makin cekal...tak macam selalu...sememehhhhhh jer...hehhehe...lewat minggu ini juga macam-macam perkara dah terbuat dan terlaksana. Meskipun tak sempurna tapi terisi kegembiraan.Meskipun ada momen yg teruji tapi ada juga momen yg terpuji.

Cuti sekolah kali ini anak2 berpeluang ke Melaka setelah dibawa ber'camping'di Port Dickson.Ada banyak perkara lucu ada bagai2 perkara menyakitkan hati dan itu lah yg membuatkan minggu ini diwarnai. Paling seronok rasanya tatkala berpeluang menyusuri Sungai Melaka....river cruising gitu...






Usai ber 'river cruising ' anak2 dibawa menonton Kungfu Panda 2 di Dataran Pahlawan.Bagus cerita ni...banyak kata2 yg  boleh motivate kita yg dewasa ni.




Pagi esoknya kami sambung berjalan lagi di Bandar Melaka sebab masih ada Muzium yg belum dilawati dan tempat2 menarik yg lain.HHaaa......ni ada satu cerita sengal lagi menyakitkan hati bila si kenit Aan nak berbeca.Aku dengan penuh simpati menyewa beca pakcik sorang ni.dia kata 20 rgt satu beca.so amek dua beca.kayuh punya kayuh he stopped us kat every single places of interest and asked us to sight seeing the places.kitorang pun ok je la since we had not been  to Istana melaka...the Museums...A'Famosa Bukit St Paul....but i notice n wonder how cheap the rate while he allowed us to visit all the place....hahhahaha klimaks nya kat Stadhuys Building bila i asked him to stop us there.he asked us to pay him RM120!!!!Uikksss what the hellllll!!!!Mengenangkan dia TUAAA...dan aku malas nak bertekak...aku bayo.Mula2 aku kata aku tak halal kan Pakcik tu sebab memang dia ada unsur2 memutarbelit....tapi lepas aku cool down aku kata takper...tapi harap aku la yg terakhir di tipu nya.i aan yg tau aku bengkek ngan BECA tiap kali nampak beca dia kata kat aku...Ma..beca Ma....ishhhh nak kena luku mamat nih!!ekekkekekke.


haa.....jgn tak tau ada papan kenyataan pasal beca...tapi dah kusam dan pudar...



Kebengangan terhadap kebangangan pakcik beca itu even spoil mood aku sikit tapi demi ank2 aku happy gak la...dan kitorang terus jalan2 lagi...



bila nak meletop nih....wakakakkaka




ekekkekeke...tengok rambut dia sama mcm rambut kakak...ekekkeke




On our way back to Kajang...we drop by at Pengkalan Balak...tak tahan tgk ayo laut manggey2 ...mai laaa...mai laaa....mandi....ayo pasang angin lak kuat...perghhh memang best.....aper  lagi....kedebushhhh le dema...jadi dugong....




Ahaaa...semoga satu hari nanti dan ketika yg mengizinkan....juga dimurahkan rezqi kami utk spending time together in order to built up our love n family ties.Aminnn....

1 comment:

  1. Sonok aku tgk ko ngn family jalan2 coti2 Mesia ni beb......aku ngn J Team tah bl la bleh jln2 lg.tggu meletop,pas tu relax jg bdn jap,baby J beso sket bru bleh jlnitu jam kos mesti naik sbb ahli J Team dh bertambah besooooooo....

    ReplyDelete