Thursday, June 16, 2011

Ungunya Cinta MTV.mp4


Aku tengah mengemas tadi.Sambil menepuk sofa yang agak berhabuk....sambil itu juga ku tekan remote ASTRO...hhhmmmm here Indon ther Indon.....what the heyyyy bak kata Usop Wilcha...tapi bila nak tukar to other channel,suddenly aku ternampak Leez AF...uiikksss i thought sinetron Indon tadi...dan kesudahannya aku terus melekat kat sofa melayan kesudahan cerita ini.Ungunya Cinta...perghh tajuk romantis...pelakon...not bad...shoot cantik....tapi ada lagi 45 min nak habis dah...ceiszzzz layan je la.

Aku bukan nak story pasal this telemovie tapi yg best nya bila tengok citer ni sama plak dengan momen2 yg pernah aku lalui masa muda2 dulu.hehhehehe...scene naik motor skuter berdua tu....macam sama jer....wakakakkaka....mula lak nak ter flashback kisah muda2 dulu....sesungguhnya hanya aku yg merasai manis dan pahitnya....andai bercerita atau berkongsi dengan org lain...ia takkan memberi makna apa2...yg pasti hanya dengan org yg sama2 menaiki skuter aku tu...hehhehehhee....

Drama adalah kehidupan kita...begitu juga kehidupan kita adalah drama.Skrip nya adalah perkataan2 yg terkeluar dari mulut kita...pelakonnya dah tentulah kita dan di back up dek manosia sekeliling kita...ditambah prop yg mungkin kita cipta atau tercipta untuk kita...ending of the story...terserahlah pada kita...terkadang memang tak seindah yg kita mau...terkadang indah nya tak tercapai akal kita...

Warna apakah cinta aku gamaknya....pernah hitam menghiasi....terkadang putih je warnanya...kadang warna warni gitu....hehehhee

No comments:

Post a Comment