Wednesday, February 8, 2012

Beautiful Day Today

Hari ni memang indah.Pagi tadi dengan keindahan bulan bulat penuh cerah....mentar tadi ketemu sahabat ku yg juga bak bulan penuh...huhuhuhu (jgn marah ya ampunnnnnn)...ye lahhh...bulan penuh tu kan indahhh...cerahhh dan sumer org suka tengok terutama nya aku...keh keh keh...dan WAHIDAH YACOB engko memang indah di dalam idup aku...

Setelah hampir 16 tahun kan....aku dan ko...tetap comel ekekkekekke....maintainnnn....kecomelan kita memang tak ada tolok bandingnya.Banyak perkara...situasi,lokasi...halusinasi...hibernasi....even NASI pun kita pernah kongsi bersama hehhehehe....Banyak gambo2 kenangan kita yang tiap keping itu ada ceritanya..biar tidak lagi ada dalam simpanan aku...tapi momen dengan ko tetap di hati aku.Andaikata ko masih ada terselit simpan sekeping dua...meh ler kongsi dengan aku...bio aku ingat balik kat mana kita snap gambo tu...huhuhu...

Dan hari ini...kita jumpa lagi setelah sejak bila yer....lama jugak kan....tapi lama tak jumpa memang tak banyak sikit menjarakkan kita dari segi fizikalnya....namun....emosi nya....jiwa kita masih boleh kongsi banyak benda sama2.Hehehhehe...

Sejak kita dipisahkan dek tuntutan kehidupan dan komitmen....banyak perkara dah kita lalui ikut haluan kita sendiri....sedih...susah...senang...hepi...dan macam2 lagi...makin mendewasa juga mematangkan kepala otak dan pemikiran kita ni yg masa muda2 dolu...wakakkakakak Tuhan je la tau....

Apapun yg terjadi...bakal berlaku...semoga persahabatan ini akan lebih kuat dan kekal...i lap u lah bebeh...




No comments:

Post a Comment