Wednesday, February 8, 2012

Ungu - Doa Untuk Ibu | VC Trinity


Kau memberikan ku hidup...
Kau memberikan ku kasih sayang...

Pagi ini...menghantar ank ke sekolah seperti biasa setelah long weekend...bulan bulat bercahaya penuh..Subhanallah....santekkkkkk nyerr!!!!Orang kata kalau rindu seseorang...tengok bulan...nescaya orang yang kita rindu tu pun ada rasa rindu yang sama.Orang kata laaa....Dan aku...manusia yang terus terlintas saat kulihat indahnya bulan penuh itu adalah MAK!!

Rindu pada mak....walhal baru je jumpa minggu lepas...hehhehe...
Makin aku meningkat usia...aku makin rasa nyawa akan dicabut bila2.Dan aku seboleh mungkin mahukan masa yang aku ada nak aku spend dengan Mak.

Mak manusia yang amat tabah yang aku kenal.Kuat semangat even emo Mak keh keh keh terkadang memang menguji jiwa.Tapi Mak tetap menjadi pojaan hati Ayong, Mak!!!

Kasih sayang Mak tak terbalas...concern dan protective nya Mak...amat dihargai...doa dari Ayong yang tak seberapa ni moga Mak sentiasa hepi dan murah rezqi seterusnya dapat menjejakkan kaki ke Mekah sebagaimana yang Mak idam2kan...Insyaallah...

I Luv U Makkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

No comments:

Post a Comment