Monday, July 11, 2011

BERSIH????? !!@#$%^&*()_+

Saat menonton berita malam kelmarin....aku tertanya2 kat Malaysia ka aku la nih?Aku ghaser aku duk ataih fav couch aku lagi sambil pegang remote Astro Beyond...mengadap TV comey aku tu....apa tak nya....skrin TV tu duk kluar gambo owang tgh berdemonstrasi...sambil baling2 benda pada pasukan keselamatan....dan tuuuu diaaa...polis duk semboq ayaq kat depa....What the heyyyyy!!!!!Ni kat Timur Tengah ka kat Bangkok nih....??? OOOOO ni la yg anak dara aku duk pesan bila amek dia balik skolah ari Jumaat ari tu...katanya Cikgu pesan jangan p Kl ari Sabtu.....dia kata orang Cina nak berkumpul....banyak la Cina dia....tu dia 90% bangsa aku tu...aku bangsa apa...?kalu lagu nih la punya bangsa...aku mengaku aku Mandailing je la...ekekkekekek....

Menatang BERSIH kemender macam ni kalu menyusahkan idup orang lain????Depa duk kata sana tak betui sini tak betui...apa depa buat tu betui sangat ka?????Dengan majlis kawen oghang tak ada tetamu yg dijemput meraikan bersama2....dengan sangkut ataih jalan berjam2....dengan Perantin kena jalan kaki nak p naik pelamin...dengan kotoq nya jalan raya yg selalu nya bersih...dengan lengangnya hot spot KL macam kena attack Transformers...wehhhhh amenda nih?????selama aku idup ni....tak ada sapa yg duk sekat aku p mana2 lagi nak merayap kot mana pun kat bumi Malaysia nih....tapi sebab depa yg BERSIH sangat duk kata kat depa tu punya pasai la.....maka....dengan aku skali duk standby in case of the worst thing could happened...who knows...n who bloody cares about that,anyway???yg hangpa tau...berarak konon nak memBERSIHkan yg KOTOQ!!!!CEIIIIIITTTTTT!!!!!!Belajaq tinggi akai kat lutut ka apa???Guna la bijak pandai hangpa....guna la degree hangpa yg bergulong2 tu....guna la duit "kotoq" hangpa yg hangpa duk dapat tu!!!!!

Ada yg samakan dengan perjuangan Rasulullah SAW....korok mu laaaa.....!!jangan nak samakan sumer tu dgn Rasulullah SAW yg amat terpuji dan mulia sifatnya...tak tertanding cara dan sifat nya dengan hangpa..... gunakan agama untuk memBERSIHkan....apa hangpa BERSIH bebeno ker?????

Maghah betoi aku tengok sumer nih....nak bina negara bukan senang...komer nengok je ler apa dah jadi kat merata negara Arab tu.....kalu jadi kat negara kita....komer tak pikio ke ....anak2 nak sekolah....anak2 nak makan apa???komer pikio agenda politik komer jer tercapai matlamat nya yer...???matlamat anak2 yg masih bergantung pada kita ni kome tak pikio ker???LU PIKIR LA SENDIRIKKKKKK!!!!!!

No comments:

Post a Comment