Thursday, July 14, 2011

Spending my day.....

Pagi ni angin agak kuat...sejuk...risau juga rasa di hati sebab Paan ada latihan menari kat padang sekolah. Dibueknyer somput....inhaler duk ada kat kelas dia...mau mencapah berlari amek inhaler dari padang nanti....hhhmmm....apa pun...dia mesti berdikari dan gunakan akal dan hati untuk membuat keputusan pada diri dia sendiri dan apa yg jadi pd dia.Aiyaaa....apa lak aku mengulas intro manjang ni plak.

Aku....rutin menghirup kopi macam biasa sambil mematuk pagi2 nih....selagi tak terbeli personal brodben aku...selagi tu la...aku kena melekatkan punggung aku kat bangku Mc D Saujana Prima ni....antara Mc D yg best utk lepaking since theit staff's were very friendly ang sweetssssss....Paan suko coci mato kek sini.....ekekke.
Bukan apo...pagi2 ni la...idea aku banyak....hehehhehe..bekobar2...mencurah2 gitu...sampai kengkadang typing error la...spelling error la....konon banyak bonar la idea nyer....hehehehhe....


Mematuk sowang2 kat sini adalah terapi untuk aku.Di samping tak punya sahabat yg ramai untuk bersembang, ini lah waktu senggang personal aku sebelum aku memulakan rutin sebagai Manager of the Haus....perghhh ni la jawatan yg paling mantap dalam donia sebeno nyer...tak caya boleh tanya Puan Jan Jimmy Vogue de Vass...kan Jan kan....

Di sini lah juga tempat segala perasaan terluah...tak puas hati...marah...kesal...happy....terkilan...kerinduan... kasih sayang... dan segalanya....sama ada dibaca atau tidak oleh org lain....ia tak ada kaitan dengan apa yg aku patuk...hehehhehe....

usia makin menginjak ke angka yg beso....tubuh badan makin mereput...hu hu hu....mind,body and soul....kalau tak diterapi dengan baik....akan terkikis dek anasir2 yg membinasakan...perghhhh dasatttt....

banyak juga yg dirisaukan....tapi kerisauan itu kengkadang melampaui tenaga dan usaha aku...maka nya...redha adalah jalan yg terbaik...redha bukan setakat di tulis tapi action had been taken...tu paling penting...

Alhamdulillah....syukran....aku masih diberi pluang memikio...baik buruk....membuat keputusan dan mengambil risiko...kerana masih waras...even kengkadang kesengalan aku tu...aku kluarkan jugek....

Semoga hidup ini lebih indah aku harungi meskipun sering dijenguk situasi mengharubiru kan....ekekkeke....

No comments:

Post a Comment