Thursday, July 28, 2011

"The Accidental Couple" Fanvid - Thank You (OST)


Sapa kata tengok drama takdak manfaat...haaa la nih...aku dok gila tengok citer Korea...tapi citer ni....macam nama dia jugak...The Accidental Couple....aku tgk pun ter 'accident' gak....di satu tengah malam yang lewat...mata tak terpejam nak tido....amek remote tekan sana sini...terus tekan channel 391....layan punya layan....uiksss....marathon lak tu sekali 4 episod...patut la...dia duk ulang tayang masa weekend....aired on weekday pukui 3.23 petang....apa lagikkkk.....esko tu ari isnin aku pun dengan tak hengat apa pun...sound ank2 aku time ni citer korea mama so mama nak layan blues jap...please do ur own work...alhamdulillah depa tak kacau...tq bebeh...

Dong Baek shiiii....aduhaiiii...ko memang tak hensem...sengal2 taper jer muka ko tu bila ko blur...tapi hari demi hari demi hari haaaa engkau...terserlah ke macho an ko....kerana keyakinan ko pada diri sendiri dan sikap sangka baik ko pada semua....waaaaaaaaaaaaaaa aku memang inspired dgn attitude ko la Dong Baek shiiiiii!!!!!

Han Jisu...ko memang sweet...kesetiaan ko memang dianggap bodoh...tapi itu lah wanita....kalau bercinta memang setia...sanggup buat apa saja....hingga mata buta nak tengok mana buruk mana baik...mana yg sampai memalukan diri...hingga menjatuhkan maruah...semua sanggup dibuat demi membuktikan cinta sejati....tapi sanggup kah lelaki yg kononnya kata mencintai kita itu berbuat sehebat kita....hhhmmm....kerana ego tinggi depa melangit tak hingat....haaa...tu la pasal....

Kim Gangmo....haaaa ni la watak manosia kaya yg ingat sumer benda ko buleh bagi dengan DUIT....memang duit penting tapi maruah diri manosia bukan dinilai dengan duit...juga mewakili lelaki yg tak pandai lansung nak buat keputusan untuk diri sendiri...ceissszzzzzzzzzzzzzz!!!

wakakkakaka....ni lah series yg sedang meluap2 kan semangat aku untuk hari2 yg aku tempuhi...semangat Dong Baek shiii....kesetiaan han Jisu...kehenseman Kim Gangmo...hhhmmmm menceriakan hari aku...

i wish that our Malaysian buleh direct this kind of stories...takder pun nak eksploit body pompuan cantik beria mana...yg penting mesej....citer tu...menusuk qalbuuuuuuuuuuu wa cakap luuuuuuuuuuuu!!!!..

Dong Baek shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...i luv u lahhhhhhhhhhhhhh...hehehhee

No comments:

Post a Comment