Thursday, August 4, 2011

Dong baek shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Dan berakhirlah drama Korea peberet aku tadi....The Accidental Couple dah jadik Real Couple.....hulaaaaa Doeng-baek shiii n Jisu shiiiii.....

Betoi kata Gu Dong Baek....dalam dunia ni tak ada perkara yg teruk mana pun...kita kena senyum dalam apa situasi sekali pun sebab dengan senyuman lah datangnya kekuatan.Perghhhhh....sejak aku tgk drama ni dr episod 1...memang mencanak2 moral aku...describing this drama....memang ada jiwa....bila mana...tak perlu dipaksa2 utk ketawa...jauh sekali mengalirkan airmata sama ada dek kelakar gila dgn kesengalan Dong baek mahupun kesedihan dan kekuatan Jisu menghadapi setiap situasi yg dtg menerpa diri dia.Aku bet memang takder de drama mcm ni kat Malaysia ni lagi....meskipun bergantung pada subtitle omputih je utk memahami bahsa Korea depa tapi dengan ekspresi muka dan gerak badan depa mampu buat kita ketawa berdekah2 dan terdiam sebak. Aku tak la fanatik Korean Drama ka...K pop ka...apa ka...tapin aku layan sumer citer tak kira bahasa...tapi drama ni memang bagi kesan pada aku sementelah aku ni haaaaaaaaaari2 stress...ekekeke.

HHHmmmm...even drama ni dah berakhir,moral dan semangat yg aku dpt melaluinya akan aku adapt sampai bila2 kerana ada rasional dan relevannya....

Dong baek shiiiiiiiiiiiiiiiiii....yehhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment