Friday, July 15, 2011

SEKALI LAGI OST



Kalau ada jodoh kita jumpa lagi.....kiut betui adik Mea ni...

Malam tadi aku amek Sekali Lagi kat Astro First atas permintaan Paan yg suka beno kat Lisa Surihani tu...bagi dia..tu la wanita jelita idaman dia...hehhehhehe

Aku pun layan gak la...perghh layan punya layan punya layan....touching gak la movie ni...mana taknya....banyak scene yg relate dgn aku dan Paan...banyak skrip yg relevan dan ada kena mengena degn baaaaaaaanyak perkara yg dah aku lalui....

Sekali Lagi...aku jadi single kembali tatkala talaq jatuh di Mahkamah Syariah Hulu Langat 2007 lalu..
Sekali Lagi...aku jadi isteri kepada seorang lelaki yg sudi mengasihi dan mencintai aku Julai tahun lalu...
Sekali Lagi...Allah swt...tak berhenti menguji aku dengan ujian2 mantap Nya....
Sekali Lagi...(dah beratus kali gamaknya)...Mawaddah mengulangi kesengalan nya spi aku stress taper..
Sekali Lagi....dan sekali lagi...dan sekali lagi....hidup ini bebenornya bukan sekali lagi tapi berkali2 lagi...
ajer iyernyer...

apapun lagu dia sedap...even ada yg tak logic pd scene but itu la cerita buatan manusia di layar skrin.....kat atas bumi nyata di realiti ini juga sama jer....sama ada kita mencipta situasi...sengaja...mereka2...atau suddenly happened...perghhhh....hanya diri sendiri saja la yg tau....

No comments:

Post a Comment