Tuesday, September 20, 2011

DOESN'T IT FEEL GREAT WHEN SOMEONE PUTS YOU FIRST?

Dalam hidup kita ni...DOESN'T IT FEEL GREAT WHEN SOMEONE PUTS YOU FIRST?....hehehhe....entah kenapa aku suka beno tgk iklan ni..tiap kali ada kat TV..ia menarik hati aku sampai aku tersenyum....apa taknya....rupanya dlm hidup aku ni....belum ada lagi yg sudi puts me first....

Apa pun....aku pikio balik...lelama tu terubat sikit la...tak banyak...sikit je...bila menyedari....aku rupanya adalah manusia yg selalu "puts you first" terutama nya utk manosia sekeliling aku yg aku sayang dan kasihi...sampey tebako2 dirik sendirik....wakakakakkakaka....sebenonyer takder niat nak ngungkit jauh sekali bangga2 diri dgn apa yg telah dilakukan cuma ghaser seronok disamping memberi kepuasan pada diri sendiri bila dapat buat sesuatu yg boleh memberi kebaikan pada org lain lebih2 lagi kalau boleh bagi org senyum....

Tapi aku ada banyak soalan yg tak ada jawapan...mungkin ada tapi entah bila berjawab....sejauh mana AKU dikenali oleh manosia2 yg mengatakan mereka mengasihi dan menyayangi aku...tahu kah mereka...apa aku suka makan...apa aku suka minum...apa warna kesukaan aku...apa yg aku impikan dalam hidup ini...apa yg teringin aku buat dalam idup ini...negara mana yg paling teringin aku nak p...

Soalan2 itu bila dipikir2 sedih juga bila tak berjawab di saat org2 itu demand aku memahami mereka...lebih sedih lagi tatkala di kata aku tidak memahami mereka...ater paham beno ke dema pada aku pulak gamaknya...???HHHmmm...bagi diri aku selagi mengkomer adalah manosia yg mengelilingi aku dan dikasihi juga disayangi aku...aku takkan berhenti memahami dan mengenali mengkomer hingga hujung nyawa aku....kerana andai aku tau komer suka makaroni goreng dan aku masakkan komer makaroni goreng itu dan kome makan sampai tersenyum berpinggan2 maka itulah kebahagiaan aku....



No comments:

Post a Comment