Thursday, September 29, 2011

Semestinyaaaaaaaa.....MAGGIEEEEEEEE...

Huwarrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....what a sunny laaagiiii windy day todayyyyy....keh keh keh....Tu dia....penangan meracau Paan,lepaih Subuh aku collapse....credit to Chenta Hati krn anto Kakak p skolah... adoyaiiii lepaih Subuh tadi kepala aku memang dah miyong habih dah......pukui 1030 td menggelabah la bangun...wakakkakakaka.....haaa time tu la baghu nak start mendobi la,basuh tu la basuh ni la....n biasa la peghut lapo....hasrat nak mkn nasi kerabu tak tercapai daaaa....."Maaa.....tlg masak Maggie ,ma...." kata Paan..ye le...itu je le dulu yg aku masak sebab...memang itu la yg paling sempoi dimasak.Ghebuih jer....dah gelegak....angkat...haaa tak sampai 2 min sebab separuh peket....Saat aku membwk semangkuk Maggie pd Paan..tetiba aku pun teringin nak layan Maggie semangkuk...maka lebihan separuh lagi aku ghebuih tp buh cili api sikit,bwg greng sikit n telo sebijik ku pecahkan ke dlm peghoyok comey tersebut.....haaaaaa......

ahaaaa.....Maggieee.....
Lama betui tak pekena Maggie nih....sebab aku ni tak tegar Maggie..tapi ada waktu dan ketikannya ghaser tringin aku ghebuih je ler...Yg pandai masak Maggie ni adik aku si Epet ngan Anyah...kalu depa masakkkk tuuuuuuuuu diaaa...terangkattt.....Masa kadet dulu jgn kabo la...makanan ruji nih....dlm baldi pun jadik...rendam ngan ayo sejuk pun jalannnnnnn....wakakkakaka...those were the days.....wakakkakakaa

Makanya....aku dan Paan menikmati la apa yg ad ats meja....Maggie setengah peket sowang,a slice of Gardenia roti,sirap suam panaih sebab Paan batuk...remote tu penting duk tukaq2 tgk citer aper...hehhee gambos not in a very gud quality...hehhehehe...




No comments:

Post a Comment