Wednesday, September 7, 2011

Petang yang indah...di rumah ku...i luv my hausssssss

Sambil menunggu waktu senja datang....aku lantas makin menyedari betapa cool dan indah nya rumah dan kawasan yang aku tinggal sekarang...Hanya sebuah perumahan ber kos rendah..tanpa pagar...bersaiz comel....tapi berlatarbelakangkan bukit2 hijau berbumbungkan langit biru dengan awan putih yg ada macam2 bentuk....angin yang meniup...perghhh jangan cakaplah....memang membuai2 kelopak mata....kalau melepak kat tepi rumah ni...sambil memandang jauh ke depan boleh berangan dan terawang2 rasa nya.....hehehhehhe.

Credit to tuan rumah yg membenarkan aku dan family berkehidupan di rumah ini....hanya Allah swt yg memberi rahmat atas manusia sebaiknya....insyaallah.Alhamdulillah....aku bahagia di sini....membentuk sebuah kehidupan aku sendiri dengan corak aku sendiri tanpa ada perkara berbangkit....diungkit mengusik harta org lain...dikata menumpang di rumah orang....Ya Allah....semoga suasana ini dapat aku nikmati lagi. Di masa depan...aku tak tau apa akan berlaku...andai anak mengingati dan mengasihi...merasa lah agaknya aku berumah...hehhehe andai    tak ada yg sudi memberi tempat berteduh....rumah org tua mungkin banyak pilihan di masa depan...yg penting aku tak mahu menyusahkan sesiapa....waima anak...suami...adik beradik..jauh sekali mak abah...

Apapun....aku mencintai suasana rumah aku sekarang...biasa di mata yg lain tetapi amat indah dan cool di mata aku....I luv my haussssssssssssssssss......

No comments:

Post a Comment