Thursday, September 8, 2011

Hari ku yang teruja....

Teruja gila aku dari pagi tadi dan kepuasan tak terhingga...mana tak nya...dah seminggu aku tak masak sebab menyangkakan ada masalah gangguan bekalan ayo.....ghopernyer kepala paip tersumbat penuh pasir...ceisszz....maka dengan tak berlengah aku beli brg2 basah pagi tadi dan aku masak tomyam ayam campoq cendawan,paprik ayam utk ank2 (depa ni hari2 paprik ayam pun takpa), telur goreng dadar berbawang cili potong perghhhh aku terus ngapppp selesai je aku masak tu....kalah Putera Tomyam kat Kajang Perdana.Keh keh keh....anak2 plak balik skolah menjilat2 jari dan pinggan...sedap beno ler tu....ater...dah seminggu makan kat luo bukan nya sedap....nasib baik la anak2 aku macam aku gak n encik somi....suka makan kat ghumah yang di masak sendirik...alhamdulillah....kengkadang je dema tringin nak makan fast fud...aku layan la gak sebab aku pun antu mc d...ekekkekke...

Teruja lagi hari aku hari ni bila planning nak ke rumah Jan di DD akan disertai rakan2 yg dah lama gila tak jumpa...Suhaily,Pidah Ita....Reen...n Natul tak boleh joint coz still ada kat Stiawan....dengan diskusi hebat di wall aku tadi...hopefully everything will gonna be fine n smoothly tomorrow....yg penting aku enjoyyyyyyyyyyy....juga esok ada jemputan di rumah Awa...sahabat yg aku sayang...rindu aku pada dia...kalau ad rezqi mungkin juga skot2 dan kawan2 lain yg dah lama aku tak jumpa.

Teruja lagi bila date aku dgn guru2 Kaseh di sekolahnya ada response yg bagus dan peningkatan yg baik sikit dari sebelumnya....insyaallah aku percaya usaha aku terhadap dia akan membuahkan hasil...aku tidak berkepentingan apa2 terhadap perubahan nya kepada yg lebih baik...semua itu adalah untuk dirinya sendiri.

Semoga keterujaan ini yg sememang nya make my day,today....akan berterusan dan berpanjangan esok,lusa dan akan datang...hehehhe...juga aku perlu kekuatan hati untuk melalui hari2 aku yg tak pasti situasi apa aku akan lalui....yg penting kena selalu sedia.....!!!!


No comments:

Post a Comment